Κ Υ Ρ Ι Ε    Ι Η Σ Ο Υ    Χ Ρ Ι Σ Τ Ε    Υ Ι Ε    Τ Ο Υ    Θ Ε Ο Υ    Ε Λ Ε Η Σ Ο Ν    Μ Ε.

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ


Η έμφλογη, κάθετη αγάπη προς το Θεό εκφράζεται με μία έμπρακτη, διάπυρη, οριζόντια αγάπη προς τον "πλησίον".Προορισμός του ανθρώπου η Θ έ ω σ η . Μία προσφορά δυνατότητας Θεϊκή, με την Ενανθρώπηση, Σταυρική Θυσία και Ανάσταση του Λόγου.Η Θ έ ω σ η, ενέργεια Θεού, αλλά και συνέργεια ανθρώπου.Σ’ αυτή την ανθρώπινη προσπάθεια επιποθούμε να συμβάλλομε γνωστοποιώντας ό,τι΄΄εφώτισε ο Θεός΄΄, προς δόξα Του και σωτηρία του λαού Του.Το site αυτό είναι μία ελάχιστη προσπάθεια, ανιδιοτελής, ένας αντίλαλος Ορθοδοξίας, μία ορθόδοξη μαρτυρία στο διαδικτυακό χώρο, για προβολή προτύπων, παροχή εμπειριών και προσφορά ελπίδας στον αόρατο πόλεμο κάθε αγωνιζομένου προσώπου.-

Δευτέρα 20 Απριλίου 2020

΄΄Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Σ Α Ν Ε Σ Τ Η !!!΄΄



΄΄Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Σ    Α Ν Ε Σ Τ Η !!!΄΄

            «Χαίρετε ἐν Κυρίω πάντοτε καί πάλιν ἐρῶ, χαίρετε»( Φιλιπ.4,4.) Χαίρετε, γιατί ὁ Τριαδικός Θεός, ἡ Ἀγάπη, ἐπέδειξε τήν ἄπειρη καί διάπυρη ἀγάπη Του στόν παρήκοο καί ἀποστάτη ἄνθρωπο, ἀλλά καί ἀπέδειξε τό βάθος καί τό πλάτος καί τό ὕψος τῆς ἀγάπης Του, μέ τήν Ἐνανθρώπηση τοῦ Λόγου, τήν ἑκούσια αὐτοπροσφορά τῆς σταυρικῆς Του Θυσίας καί τήν πανένδοξη Ἀνάστασή Του.
        Ὁ Κύριος πάνω στό λόφο τοῦ Γολγοθᾶ ἔδωκε μάχες καί κατετρόπωσε τόν Διάβολο, κατενίκησε τό σκοτάδι τῆς ἁμαρτίας καί πρόσφερε στόν ἄνθρωπο τήν ἐλευθερία, τήν καταλλαγή τοῦ ἀνθρώπου μέ τόν Θεό, τήν ἀθανασία, τή δυνατότητα τῆς θέωσης, τῆς ἁγιότητας.
            Στό Πρόσωπό Του ὁ Κύριος δημιούργησε ἕναν καινό ἄνθρωπο, μία καινούργια ὕπαρξη. Τόν ἄνθρωπο τόν κατέστησε νέον ἄνθρωπο, πρόσωπο. Ὁ Χριστός εἶναι τό καινούργιο Πρόσωπο στήν ἀνθρώπινη ἱστορία, εἶναι τό πρότυπο καί καλεῖ τόν ἄνθρωπο νά γίνει ἰχνηλάτης Του. Ὁ Ἀπ. Παῦλος μᾶς τό λέει καθαρά:«ὥσπερ ἠγέρθη Χριστός ἐκ νεκρῶν διά τῆς δόξης τοῦ Πατρός, οὕτω καί ἡμεῖς ἐν καινότητι ζωῆς περιπατήσωμεν».(Ρωμ.6,4).

            Ὁ Ἀναστημένος Χριστός μᾶς καλεῖ σέ μία πορεία ζωῆς καινή, καινούργια. Μᾶς καλεῖ, ἀρχικά, ἐάν θέλουμε νά Τόν ἀκολουθήσουμε, νά ἐπιδείξουμε αὐταπάρνηση καί νά σηκώσουμε τόν σταυρό, πού Ἐκεῖνος θά ἐπιλέξει ἀγαπητικά γιά μᾶς, μέ προοπτική σωτηρίας καί θά ἀποθέσει στούς ὤμους μας.Πρῶτος Σταυροφόρος Ἐκεῖνοςκι ἐμεῖς  συσταυροφόροι,
συνοδοιπόροι Του.
    Μᾶς καλεῖ ὁ Κύριος νά σημειώσουμε ἀνατροπές ριζικές, δηλαδή νά μεταμορφώσουμε τό εἶναι μας, νά μετατρέψουμε τά πάθη σέ ἀρετές. Θέτοντας  τόν  ἑαυτό  μας  σέ ἐγρήγορση νά ἀπαντᾶμε ἄμεσα, π.χ.:Στή φιλαυτία  μέ τή φιλαλληλία· στή φιλοδοξία μέ τήν ταπείνωση· στή φιλαργυρία μέ τήν ἐλεημοσύνη· στή φιληδονία μέ τήν ἐγκράτεια· στήν κλοπή μέ τήν προσφορά· στό ψεῦδος μέ τήν ἀλήθεια· στήν μνησικακία μέ τήν ἀνεξικακία· στό μίσος μέ τήν ἀγάπηι· στήν κατάκριση μέ τόν ἔπαινο· στήν ἐκδίκηση μέ τήν καλοσύνη.
        Μᾶς καλεῖ ὁ Ἰησοῦς νά ἐπιδεικνύουμε στίς θλίψεις ὑπομονή , στόν πόνο  καρτερία , στή χαρά αὐτοσυγκράτηση, στίς ἀποτυχίες   ἐπιμονή, στίς ἐπιτυχίες ταπεινό φρόνημα, στίς συκοφαντίες  ἀνεξικακία, στούς ἐπαίνους  ἀδιαφορία.
         Ἡ ἀσκητική αὐτή πορεία ζωῆς σέ συνδυασμό μέ τήν συμμετοχή στή Μυστηριακή καί Λατρευτική ζωή τῆς Ἐκκλησίας, εἶναι πορεία καινή, εἶναι συντονισμός στή συχνότητα τ’ Οὐρανοῦ.
            Ἡ καινή, λοιπόν, ζωή ἀναδεικνύει τόν καινό ἄνθρωπο, ὁ ὁποῖος  ζεῖ  ἀπό  τή  γῆ στιγμές αἰωνοποιημένες.
            Ἡ ἐναγιοποιημένη ζωή  τοῦ καινοῦ ἀνθρώπου τόν καθιστᾶ γνήσιο ἐκφραστή τῆς εἰρήνης, τῆς δικαιοσύνης, τῆς ἀγάπης.
            Ὁ καινός ἄνθρωπος, ὁ Ὀρθόδοξος Χριστιανός, εἶναι ὁ Ἀγωνιστής, ὁ Χριστοποιημένος, ἡ ἐπιστολή Χριστοῦ, τό γνήσιο φερέφωνο τοῦ Ἰησοῦ, ἡ ἀκτίνα τῆς ἀγάπης Του.
            Αὐτόν τόν νέο τύπο ἀνθρώπου μόνο ὁ Ἀναστημένος Κύριος τόν δημιουργεῖ, μέ τήν ἀναγεννητική Του δύναμη. Ἀρκεῖ μόνο ἐμεῖς νά ἀκολουθήσουμε  ἀπαρέγκλιτα  τά ἴχνη Του καί τότε ἡ πορεία μας θά εἶναι καινή, ἀλλά καί σωστική.
            Λοιπόν, «ὥσπερ ἠγέρθη Χριστός ἐκ νεκρῶν διά τῆς δόξης τοῦ Πατρός, οὕτω καί ἡμεῖς ἐν καινότητι ζωῆς  περιπατήσωμεν». (Ρωμ. 6,4) Γένοιτο!!!-
           
                                                                                                             Ελ.Α. Κλ.