ΚΥΡ.
ΒΑΪΩΝ
Η Θριαμβευτικὴ είσοδος του Χριστού εις Ιεροσόλυμα.
΄΄ Ωσαννά! ΄΄ Διθύραμβος νίκης και έκφραση λατρείας.
Ας είναι και το δικό μας ΄΄ Ωσαννά! ΄΄
ισόβια δοξολογικὴ στάση ζωής.-
Μ. ΔΕΥΤΕΡΑ
Μνεία Ιωσὴφ του παγκάλου και της ξηρανθείσης
συκής.
Αντίσταση ανένδοτη και
διὲξοδος η φυγή.
Αμνησικακία στην αδελφικὴ αντιζηλία.
Η
ακαρπία συνεπάγεται την κατὰρα. Η
ευκαρπία απολαμβάνει την ευλογία.
Με την πίστη ἑδραία, με την αγάπη διάπυρη, η μεταστροφικὴ πορεία αποβαὶνει
σωστική.-
Μ.
ΤΡΙΤΗ
Δέκα παρθένες -Μυροφόρος πόρνη - τάλαντα.
Τρίπτυχο μήνυμα:Εμπρακτη
αγάπη με εγρήγορση.
Ανεπίστροφη μετάνοια σε μια ηρωϊκὴ έξοδο απὸ πνευματικὴ αδρὰνεια.
Τα τάλαντα της δωρεάς τηςΘεϊκής ευσπλαχνίας
στη διακονία της φιλαδελφίας
και έκφραση
φιλοθεΐας.-
Μ. ΤΕΤΑΡΤΗ
Ιερὸς Νιπτήρας.
Ανταύγεια αγάπης και έκφραση ταπείνωσης.
Η διακονία, ως αδιάλειπτη κίνηση είναι σωστική. Ας την
επιδιώκομε.-
Μ. ΠΕΜΠΤΗ
Μυστικὸ δείπνο - Προσευχὴ εις Γεθσημανή -
Προδοσία.
Συμμετοχικὴ κοινωνία ζωής στην αυτοπροσφορὰ
του Ιησού.
Προσευχητικὴ επικοινωνία : Βίωση της ελευθερίας, σε κλίμα αγάπης.
Προδοσία:
Αναστολὴ της αγαπητικής κοινωνίας και ενεργοποίηση της φιλαυτίας. Προσοχή
! ! !
Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Τα φρικτὰ
Πάθη του Κυρίου.
Αγαπητικὴ αυτοπροσφορὰ, με προέκταση λυτρωτικὴ σε επίπεδο πανανθρώπινο. αντιπροσφορά μας στην εκούσια Θυσία Του η συσταύρωση, η μεταμόρφωση των παθών μας και η βίωση της ασύνορης αγάπης.-
Μ.
ΣΑΒΒΑΤΟ
Η Ταφὴ του Κυρίου και η
εις Αδην κάθοδος.
Με τον θάνατό Του σημειώνεται η υπέρβαση
του θανάτου και διαγράφεται περιφανὴς νίκη.
Η ἀγάπη Τον οδηγεί και στον Άδη
και σηματοδοτεῖ την καθολικὴ απελευθὲρωση του ανθρωπὶνου γένους.-
ΚΥΡΙΑΚΗ
του ΠΑΣΧΑ
ΧΡΙΣΤΟΣ
ΑΝΕΣΤΗ! Ἀληθῶς, ΑΝΕΣΤΗ ο ΚΥΡΙΟΣ!
Η Ανάστασή
Του παρέχει αμετάκλητα τη δυνατότητα στον άνθρωπο για Θέωση.
Ο Αναστημένος
Χριστὸς προσωπικὸς Λυτρωτής
μας.
Ας
μην το ξεχνούμε
και ας Τον δοξολογούμε ακατὰπαυστα.-