Κ Υ Ρ Ι Ε    Ι Η Σ Ο Υ    Χ Ρ Ι Σ Τ Ε    Υ Ι Ε    Τ Ο Υ    Θ Ε Ο Υ    Ε Λ Ε Η Σ Ο Ν    Μ Ε.

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ


Η έμφλογη, κάθετη αγάπη προς το Θεό εκφράζεται με μία έμπρακτη, διάπυρη, οριζόντια αγάπη προς τον "πλησίον".Προορισμός του ανθρώπου η Θ έ ω σ η . Μία προσφορά δυνατότητας Θεϊκή, με την Ενανθρώπηση, Σταυρική Θυσία και Ανάσταση του Λόγου.Η Θ έ ω σ η, ενέργεια Θεού, αλλά και συνέργεια ανθρώπου.Σ’ αυτή την ανθρώπινη προσπάθεια επιποθούμε να συμβάλλομε γνωστοποιώντας ό,τι΄΄εφώτισε ο Θεός΄΄, προς δόξα Του και σωτηρία του λαού Του.Το site αυτό είναι μία ελάχιστη προσπάθεια, ανιδιοτελής, ένας αντίλαλος Ορθοδοξίας, μία ορθόδοξη μαρτυρία στο διαδικτυακό χώρο, για προβολή προτύπων, παροχή εμπειριών και προσφορά ελπίδας στον αόρατο πόλεμο κάθε αγωνιζομένου προσώπου.-

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Ο.Π. ΙΑΝ.- ΦΕΒΡ. 2015 Α.α Φ. 65

       
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ – ΕΙΡΗΝΙΚΟ –ΚΑΡΠΟΦΟΡΟ  ΤΟ  2015 !!!

         ΟΡΘΟΔΟΞΗ   ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ

***************************************************************
ΔΙΜΗΝΙΑΙΑ   ΕΚΔΟΣΗ   ΑΡ.Φ.  65  ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ   2015 /  Διανέμεται  δωρεάν.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ  ΠΥΡΣΟΣ. Γράφει και επιμελείται(Δυνάμει Θεού)ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Α.ΚΛΕΙΔΩΝΙΑΡΗ Εκπ/κός 
ΤΗΛ.-FAX: 22210-29549  Κ.Τ. 6936773200
 e-maileklidoniari@gmail.com    καί    elklidon@otenet.gr
ἱστοσελίδα μου: www.antilaloiorthodoxias. blogspot. .com
***************************************************************
Ζ Ω Η Φ Ο Ρ Α    Ρ Η Μ Α Τ Α
ΚΥΡ.  ΙΒ  ΛΟΥΚΑ ( Λουκ. ιζ. , 12 – 19 )
ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ.
           «Και  έπεσεν επί πρόσωπον παρά τους   πόδας  αυτού  ευχαριστών  αυτώ. »( Λουκ. ιζ΄ , 16 ).
 Δέκα οι λεπροί, της Ευαγγελικής περικοπής, που δέχτηκαν την αγαπητική εκδήλωση  ίασης του Ιησού.
Ένας, αλλοεθνής Σαμαρείτης, επιστρέφει υγιής πλέον, να υποβάλλει τις ένθερμες ευχαριστίες του στον Ευεργέτη του.Οι εννέα δηλώνουν αγνώμονες και πράττουν αχάριστα.
Κι εμείς γινόμαστε καθημερινά δέκτες μιας ανείπωτης αγάπης και αναρίθμητων ευεργεσιών του Θεού, σε πανανθρώπινο επίπεδο, αλλά και σε προσωπικό :
Η μεταφορά μας από την ανυπαρξία στην ύπαρξη.
Η αφειδώλευτη παροχή χαρισμάτων και δωρεών. «Τι  έχεις, ο ουκ έλαβες, άνθρωπε ; » διερωτάται ο Απ. Παύλος.
Η λεπτομερής  πρόνοια και διαρκής φροντίδα, για τον κάθε άνθρωπο ιδιαίτερα.
Η Σταυρική Του Θυσία για τη σωτηρία του ανθρώπου.
Η συνεχής τροφοδοσία μας με το Σώμα και Αίμα Του.
Η υγεία, δώρο πολύτιμο.
Η περιφρούρησή μας από φύλακα Άγγελο, για την ψυχική μας σωτηρία.
Για όλες τις εμφανείς και αφανείς δωρεές Του ποία η στάση μας ; Πόσες ευχαριστηριακές δοξολογίες και ικεσίες αναπέμπομε ;
Δυστυχώς, η υλιστική απληστία μας, η υπέρμετρη φιλαυτία μας, υποβιβάζει την φιλοθεϊα και μηδενίζει την ευχαριστία. Η αγνωμοσύνη κυριαρχεί. Η άρνηση εδραιώνεται. Η βλασφημία εκτοξεύεται προκλητικά. Η αχαριστία επικρατεί αναλογικά και στους συνανθρώπους.
Η ευχαριστία και δοξολογία προς τον Θεό είναι αναγκαία χρεωστική κίνηση, η οποία μας οικειοποιεί με τον Δωροδότη Κύριο.«Η ευχαριστία εκείνω μεν ( τω Θεώ ) ουδεν προστίθησιν, ημάς δε οικειοτέρους αυτώ κατασκευάζει .»,τονίζει ο Αγ. Ιωαν. Χρυσόστομος. «εν παντί ευχαριστείτε..» (Α΄Θεσ. ε΄,18 ) και τον Θεό και τους συνανθρώπους, προτρέπει ο Απ. Παύλος.-

                                   
                  
ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ  ΑΓΙΟΛΟΓΙΚΗΣ  ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗΣ
26/2   ΑΓ.   Φ Ω Τ Ε Ι Ν Η.
                                               -Μία φλογερή Ιεραπόστολος.-

Ο Ιησούς, ανά τους αιώνες, μαγνητίζει ψυχές, ηλεκτρίζει καρδιές, πυρπολεί υπάρξεις, δημιουργεί μία ατέλειωτη σειρά αφοσιωμένων Φίλων Του.
Ανάμεσά τους διακρίνεται η Αγία Φωτεινή που τιμάμε στις 26 Φεβρουαρίου. Η γυναίκα εκείνη, που έχει προσωπική γνωριμία κι αξιόλογη συνομιλία με τον Κύριο στο πηγάδι του Ιακώβ. Εκείνη η συνάντηση είναι η μεγάλη στιγμή της μεταστροφής της. Από εκείνη την ώρα, που οι κεραίες της ψυχής της συλλαμβάνουν το μήνυμα και το νόημα της Τριαδικής Θεότητας, από τότε αρχίζει με αμείωτο ζήλο το υψηλό έργο της ιεραποστολής.
Κερδίζει τις πέντε αδελφές της: Ανατολή, Φωτώ, Φωτίδα, Παρασκευή, Κυριακή και τους δυό γιούς της: Βίκτωρα και Ιωσήφ. Με αυτούς σαν επιτελείο οργώνει πόλεις και χωριά και σπέρνει το σπόρο της Αλήθειας του Χριστού.
Το 66 μ.Χ. ο βασιλιάς Νέρωνας εξαπολύει απηνή διωγμό κατά των Χριστιανών. Η Αγία Φωτεινή με το γιό της Ιωσήφ βρίσκονται στην Καρθαγένη της Αφρικής και κηρύττουν με παρρησία.
Ο μεγαλύτερος γιός της Βίκτωρας προάγεται σε αρχιστράτηγο του Ρωμαϊκού στρατού. Ο βασιλιάς του αναθέτει ειδική αποστολή στην Ιταλία για να τιμωρήσει τους Χριστιανούς.Ο δούκας Ιταλίας Σεβαστιανός γνωρίζει τη χριστιανική ιδιότητα του Βίκτωρα και τον προτρέπει φιλικά να εφαρμόσει τη βασιλική εντολή. Ο θαρραλέος όμως αρχιστράτηγος δεν πτοείται. Είναι αποφασισμένος να θυσιάσει τα παράσημα και να παραμείνει κήρυκας Ιησού. Ο Σεβαστιανός τυφλώνεται και μένει άφωνος. Ομολογεί τη Θεότητα του Χριστού, αναβλέπει και Τον δοξολογεί. Το θαύμα προσελκύει πολλούς στο Χριστό.
Ο Νέρωνας πληροφορείται τη χριστιανική ταυτότητα του Βίκτωρα και του Σεβα-στιανού και την οικογενειακή ιεραποστολική δράση της Αγίας Φωτεινής και τους καλεί στη Ρώμη.
Ο Κύριος εμψυχώνει το Βίκτωρα και τον μετονομάζει τιμητικά Φωτεινό. Η Αγία φθάνει στη Ρώμη. Πανθομολογούν αγάπη στον Ιησού. Διατάζεται η συντριβή των δακτύλων και η αποκοπή των χεριών, αλλά μένουν αβλαβή, ενώ τα χέρια των δημίων παραλύουν. Οι άνδρες φυλακίζονται, ενώ οι γυναίκες οδηγούνται στο παλάτι σε μια προκλητική επίδειξη χρυσού. Εκεί συναντούν την κόρη του Νέρωνα Δομνίνα. Κατηχείται μαζί με τις εκατό υπηρέτριές της, βαπτίζονται και μετονομάζεται Ανθούσα. Μοιράζει τα χρυσαφικά στους φτωχούς και ακολουθεί την Αγία.
Ο Νέρωνας οργίζεται και διατάζει να ριφθούν όλοι σε καμίνι, αλλά παραμένουν αβλαβείς. Τους προσφέρει να πιουν δηλητήριο από τον ξακουστό μάγο Λαμπάδιο. Πίνουν και μένουν απαθείς. Ο μάγος γίνεται Χριστιανός, βαπτίζεται Θεόκλητος και αποκεφαλίζεται.
Τα μαρτύρια συνεχίζονται σκληρότερα. Κόβονται τα νεύρα των Αγίων. Κατασχίζονται, κατακαίονται, ποτίζονται με στάχτη και ξύδι, μολύβι και θειάφι, αλλά αγάλλονται. Τυφλώνονται και ρίχνονται σε σκοτεινή φυλακή γεμάτη φαρμακερά φίδια. Ο Κύριος τους εμψυχώνει, τους θεραπεύει, νεκρώνει τα φίδια και ευωδιάζει το χώρο. Πολλοί τους επισκέπτονται και πιστεύουν στο Χριστό. Ο Νέρωνας καταπλήσσεται. Διατάζει να σταυρωθούν και να κτυπηθούν ανελέητα.Οι Άγιοι παραμένουν ζωντανοί, ψάλλουν, Άγγελος τους απελευθερώνει, ενώ οι δήμιοι τυφλώνονται. Με τις προσευχές της Αγίας επαναβλέπουν και βαπτίζονται. Ο Νέρωνας διατάζει την εκδορά του δέρματος των  Αγίων και τον αποκεφαλισμό όλων, εκτός της  Αγίας Φωτεινής. Η Αγία λυπείται, που μένει μόνη, ενώ οι συναθλητές της βρίσκονται στον Ουρανό πανευτυχείς. Προσεύχεται θερμά κι ο Χριστός εμφανίζεται και την καθιστά υγιή. Στη φυλακή και ενώ υμνολογεί τον Κύριο παραδίδει την ψυχή της στα χέρια Του και απολαμβάνει αιώνια την ατέρμονη ευτυχία του Παραδείσου.-


Ν Υ Ξ Ε Ι Σ
"Μιμηταί μου γίνεσθε, καθώς καγώ Χριστού." (Α΄ Κορ.ια΄ 1)          
        Προορισμός του ανθρώπου ο Ουρανός. 'Επιδίωξή του η σωτηρία. Στόχος του η αιώνια ζωή. Η πορεία προς την Αιωνιότητα είναι αλάθητη, αν είναι ιχνηλάτηση ορθή. Ιχνηλατείς σωστά, αν έχεις πρότυπα αληθινά. Ο Θεάνθρωπος Ιησούς Αρχέτυπο και μοναδικό πρότυπο για μίμηση. Ο Θεός έγινε άνθρωπος για να προτυπήσει για τον άνθρωπο. Και οι Άγιοι ιχνηλάτησαν  με ακρίβεια, μιμήθηκαν με συνέπεια τον Κύριο, εβίωσαν τη βιοτή Του και προβάλλουν πρότυπα ιδανικά για μίμηση.
      Οι Άγιοι και μόνο δικαιούνται να προτυπούν, γιατί είναι οι μοναδικοί απαράμιλλοι εγκολπωτές του Ευαγγελικού μηνύματος, απαρέγκλιτοι τηρητές των Θεϊκών εντολών, τέλειοι εκφραστές της Αλήθειας, γνήσιοι μιμητές Χριστού.
        Μιμητές, λοιπόν, των Αγίων και κατά συνέπεια του Χριστού, είναι ο μονόδρομος για τη Βασιλεία του Θεού.-  
                      
                       
                   Από την ποιητική Συλλογή ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΔΕΣ.   Ελ.Α.Κλ.

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ

Οι  ώρες  κυλούν.
Οι  μέρες  φεύγουν.
Σύννεφα  μαύρα  εμφαίνονται.
Ήλιος  ολόλαμπρος  προβάλλει.
Δοκιμασίες  κατασχίζουν  το  πέπλο  της  ζωής.   

Χαρές  επανεμφανίζονται.
Αποτυχίες, επιτυχίες  συνωστίζονται.
Απέλπιδες  προσπάθειες.

Ελπίδας  γέννημα  η  ανασκόπηση.                           
Πρόσκληση, για  αλλαγή  πλεύσης.
Πρόκληση, για  στόχευση  υψηλή.-
                                    

ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ  ΑΦΟΡΜΗΣΕΙΣ  ΓΙΑ  ΣΩΣΤΙΚΕΣ   ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ

v Δε δικαιούμαι καλοζωία, όταν υπάρχει γύρω μου ασιτία.-

vΓηϊνες παραδεισένιες αναλαμπές,προδιαγράφουν
        ουράνιες απολαυστικότητες.-

vΣτιγμές   καθημερινότητας.
       Απολαύσεις   αιωνιότητας.-

vΔυο  παιδικά   μάτια !
    Μια  ανταύγεια  του Παραδείσου.
     Πόσο τη νοσταλγώ!-
     
v΄Ενας μικρούλης στούς ώμους
     του  πατέρα  του !
    ΄Ενας αχθοφόρος της αγάπης σε δράση.-

                         
ΦΙΛΟΚΑΛΙΚΕΣ  ΡΗΣΕΙΣ
Γερ. ΦΙΛΟΘΕΟΥ  ΖΕΡΒΑΚΟΥ

Για την ταπείνωση και την υπερηφάνεια.

Όποιος θέλει να φθάση από την γη στον ουρανό πρέπει  να  βαδίση  τον δρόμο της  ταπεινώσεως  ως  πιο σύντομο και ασφαλή. Όλοι οι Άγιοι  με την ταπείνωση  ανέβηκαν  στους ουρανούς. Χωρίς ταπείνωση είναι αδύνατο  να  φθάση  ο  άνθρωπος  στους ουρανούς, να κληρονομήση την αιώνια ζωή και να συμβασιλεύση με τον Χριστό.
Εάν η ανθρωπότητα  δεν  αποβάλλη  τον  εγωισμό και  την  υπερηφάνεια, εάν όλοι μας δεν γίνουμε άκακοι, απόνηροι, απλοί, πραείς, ταπεινοί, σαν τα άκακα μικρά παιδιά, στο σκοτάδι θα βαδίζουμε και έξω της Βασιλείας των Ουρανών θα μείνουμε.
Εάν  ερευνήσουμε καλά τους βίους  όλων  των  Αγίων  θα ιδούμε, ότι  με  την ταπεί-νωση υψώθηκαν από τον Θεό, τιμήθηκαν, δοξάσθηκαν, αγίασαν. Εάν αφαιρέσης την ταπεί-νωση κανείς Άγιος.
Ταπείνωση εσωτερική,πραγματική,αληθινή είναι να αισθάνεται κάποιος  μέσα στο βάθος της καρδιάς του, τις δωρεές του Θεού, να αισθάνεται ότι και την ύπαρξη και ζωή, και υγεία και σοφία όλα είναι δώρα του Θεού.
Ας βαδίσουμε  με προθυμία τον δρόμο της ταπεινώσεως, που ο Κύριος μας υπέδειξε και εβάδισε προς σωτηρία μας.
Εάν  όλοι οι άνθρωποι είχαν ταπείνωση δεν θα υπήρχε κακία στον κόσμο, ούτε ψεύδος και πανουργία, ούτε κατάκριση και συκοφαντία, ούτε φθόνος και φόνος, ούτε αισχρουργίες και αδικίες, ούτε πόλεμοι, δυστυχίες κ.λ.π. Όλες οι τέχνες, παγίδες και πανουργίες του παμπόνηρου διαβόλου θα ήσαν  άπρακτες. Μόνο με την αγάπη και ταπείνωση θα σωθούμε.
         Η  υγεία  της  ψυχής  του ανθρώπου είναι η ταπείνωση· όποιος την  αποκτήσει εκείνος αληθινά υγιαίνει πνευματικά. Ταπεινοφροσύνη είναι  το  να φρονή κανείς ταπεινά, να πράττη
έργα ταπεινά, να θεωρή όλους τους άλλους υπερέχοντας του εαυτού του και τον εαυτό του ελεεινότερο. Όποιος έχει τελεία ταπείνωση, αυτός είναι ψυχικά υγιής.-