Κ Υ Ρ Ι Ε    Ι Η Σ Ο Υ    Χ Ρ Ι Σ Τ Ε    Υ Ι Ε    Τ Ο Υ    Θ Ε Ο Υ    Ε Λ Ε Η Σ Ο Ν    Μ Ε.

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ


Η έμφλογη, κάθετη αγάπη προς το Θεό εκφράζεται με μία έμπρακτη, διάπυρη, οριζόντια αγάπη προς τον "πλησίον".Προορισμός του ανθρώπου η Θ έ ω σ η . Μία προσφορά δυνατότητας Θεϊκή, με την Ενανθρώπηση, Σταυρική Θυσία και Ανάσταση του Λόγου.Η Θ έ ω σ η, ενέργεια Θεού, αλλά και συνέργεια ανθρώπου.Σ’ αυτή την ανθρώπινη προσπάθεια επιποθούμε να συμβάλλομε γνωστοποιώντας ό,τι΄΄εφώτισε ο Θεός΄΄, προς δόξα Του και σωτηρία του λαού Του.Το site αυτό είναι μία ελάχιστη προσπάθεια, ανιδιοτελής, ένας αντίλαλος Ορθοδοξίας, μία ορθόδοξη μαρτυρία στο διαδικτυακό χώρο, για προβολή προτύπων, παροχή εμπειριών και προσφορά ελπίδας στον αόρατο πόλεμο κάθε αγωνιζομένου προσώπου.-

Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2009

Α Γ Ι Α Κ Ι Κ Ι Λ Ι Α.


22/11. Η ΑΓΙΑ ΚΙΚΙΛΙΑ

Οι χριστιανοί, οι αληθινοί χριστιανοί, είναι αγωνιστές ακατάβλητοι, ένθερμοι στρατιώτες, φλογερά παλληκάρια, Ιησού του Ναζωραίου.
Μάχονται για πίστη και αγάπη, ελευθερία και δικαιοσύνη, εγκράτεια και αγνότητα. Πολεμούν, να κρατήσουν άσπιλα σώμα και ψυχή. Μοχθούν για ψυχική καλλιέργεια, για πνευματικό ανέβασμα. Αγωνίζονται να κερδίσουν την Αιωνιότητα.
Τέτοια αγωνιστική μορφή είναι η Α Γ Ι Α Κ Ι Κ Ι Λ Ι Α.
Δίνει τη μάχη της αγνότητας μέσα στο γάμο και κερδίζει ψυχές για το Χριστό. Γέννημα και θρέμμα Ρωμαία, από γονείς επιφανείς, αλλά ειδωλολάτρες. Η Κικιλία όμως δείχνει ξεχωριστή θρησκευτικότητα. Απεχθάνεται τα είδωλα και παραδέχεται το Χριστό. Ζει με νηστεία και προσευχή, ελεημοσύνη κι εγκράτεια. Οι γονείς την παντρεύουν με τον πλούσιο ειδωλολάτρη Βαλλεριανό.
Η Κικιλία πιστεύει ακράδαντα, ότι η Θεία Χάρη θα τον μεταστρέψει. Γι’ αυτό και δέχεται το γάμο.
Στο νυφικό θάλαμο δίνει την πρώτη ειρηνική μάχη. Εξηγεί στο Βαλλεριανό, για τον Άγγελο Φύλακα της αγνότητάς της, και προκαλεί την περιέργειά του να τον γνωρίσει. Η γνωριμία είναι δυνατή, αν προηγηθεί το Βάπτισμα. Ο Βαλλεριανός δέχεται και επισκέπτεται τον Αρχιεπίσκοπο Ουρβανό. Εκεί γίνεται αυτόπτης μάρτυς οράματος. Ένας λαμπροφόρος γέροντας του προτείνει το ανάγνωσμα: Ο Βαλλεριανός «Ένας είναι ο αληθινός Θεός. Μία η πίστη των Χριστιανών. Ένα το άγιο Βάπτισμα». έντρομος ομολογεί πίστη στον Τριαδικό Θεό και βαπτίζεται.
Πανευτυχής επιστρέφει στο σπίτι και συναντά την Κικιλία να συνομιλεί με Άγγελο. Ήταν ο κομιστής δύο αμαράντινων στεφανιών του πιστού ζευγαριού. Ο Βαλλεριανός εμβρόντητος μπροστά στο εξαίσιο θέαμα παίρνει την υπόσχεση ότι θα εκπληρωθεί κάθε του επιθυμία. Τη στιγμή εκείνη ποθεί κι ο αδελφός του να γνωρίσει το σωτήριο Φως. Και πράγματι ο Τιβούρτιος καταφθάνει, γίνεται μάρτυς της ουράνιας ευωδίας, κατηχείται και βαπτίζεται Χριστιανός.
Η Κικιλΐα ευχαριστεί τον Κύριο για την μεταστροφή δυό φανατικών ειδωλολατρών. Βαλλεριανός και Τιβούρτιος ζουν την ευφροσύνη της πρώτης Υψηλής Γνωριμίας. Εϊναι πλέον στη διάθεση του Χριστού. Βρίσκονται στις επάλξεις. Κηρύττουν και βοηθούν, στηρίζουν και θάβουν λείψανα Χριστιανών.
Η δραστηριότητα τους γίνεται γρήγορα γνωστή.Συλλαμβάνονται, φυλακίζονται, ομολογούν θαρραλέα και αποκεφαλίζονται. Άγγελοι παραλαμβάνουν τις ψυχές τους.
Οι αυτόπτες μάρτυρες του θεάματος πιστεύουν και βαπτίζονται.
Σε λίγο δίνει τη μαρτυρία της και η Κικιλία. Φυλακίζεται, αλλά στέκεται αλύγιστη, αγέρωχη. Η στάση της προκαλεί το θαυμασμό. Το γενναίο της φρόνημα σαγηνεύει και οδηγεί τετρακόσιες ψυχές κοντά στο Χριστό. Οι εχθροί της μαίνονται. Τη βασανίζουν ανελέητα. Μένει σε βραστό νερό ανέγγιχτη. Κτυπιέται θανάσιμα, αλλά η παρρησία της στο Θεό είναι μεγάλη, γιατί μεγάλη είναι και η προσφορά της. Ζητεί να παραμείνει στη ζωή, για να γίνει το σπίτι της Εκκλησία και να κηρύξει Ιησούν Εσταυρωμένον. Και το θαύμα γίνεται. Ζει και προσεύχεται. Τρεις μέρες κηρύττει στο κατάπληκτο πλήθος και σημειώνονται επιστροφές. Εγκαινιάζει ο Αρχιεπίσκοπος Ουρβανός το σπίτι της Εκκλησία. Η Αγία νουθετεί τους παρευρισκομένους και παραδίδει την ψυχή της στο Νυμφίο της.
Είναι η νικήτρια στη μάχη της αγνότητας,η φλογερή ιεραπόστολος,ηΑγία Κικιλία. -