Ο Δ Ο Ι Π Ο Ρ Ι ΚΟ στὴν Μ. Ε Β Δ Ο Μ Α Δ Α.
ΚΥΡ. ΒΑΪΩΝ
Ἡ
Θριαμβευτικὴ εἴσοδος τοῦ Χριστοῦ εἰς Ἱεροσόλυμα.
΄΄ Ὡσαννά! ΄΄ Διθύραμβος νίκης καὶ
ἔκφραση λατρείας.
Ἄς εἶναι καὶ
τὸ δικό μας ΄΄ Ὡσαννά! ΄΄ ἰσόβια
δοξολογικὴ στάση ζωῆς.-
Μ. ΔΕΥΤΕΡΑ
Μνεία Ἰωσὴφ
τοῦ παγκάλου καὶ τῆς
ξηρανθείσης συκῆς.
Ἀντίσταση ἀνένδοτη καὶ
διὲξοδος ἡ φυγή.
Ἀμνησικακία στὴν
ἀδελφικὴ ἀντιζηλία.
Ἡ ἀκαρπία συνεπάγεται τὴν κατὰρα. Ἡ εὐκαρπία ἀπολαμβάνει τὴν εὐλογία.
Μὲ τὴν πίστη ἑδραία, μὲ
τὴν ἀγάπη διάπυρη,ἡ μεταστροφικὴ πορεία ἀποβαὶνει σωστική.-
Μ. ΤΡΙΤΗ
Δέκα παρθένες
-Μυροφόρος πόρνη - τάλαντα.
Τρίπτυχο μήνυμα:Ἔμπρακτη ἀγάπη μὲ ἐγρήγορση.
Ἀνεπίστροφη
μετάνοια
σὲ μία ἡρωϊκὴ ἔξοδο ἀπὸ πνευματικὴ ἀδρὰνεια.
Τὰ τάλαντα τῆς δωρεᾶς τῆςΘεϊκῆς εὐσπλαχνίας στή διακονία τῆς φιλαδελφίας καὶ ἔκφραση
φιλοθεΐας.-
Μ. ΤΕΤΑΡΤΗ
Ἱερὸς
Νιπτήρας.
Ἀνταύγεια ἀγάπης καὶ
ἔκφραση ταπείνωσης.
Ἡ διακονία,
ὡς ἀδιάλειπτη κίνηση εἶναι σωστική. Ἄς τὴν ἐπιδιώκομε.-
Μ. ΠΕΜΠΤΗ
Μυστικὸ
δεῖπνο - Προσευχὴ εἰς Γεθσημανῆ - Προδοσία.
Συμμετοχικὴ
κοινωνία ζωῆς στὴν αὐτοπροσφορὰ τοῦ
Ἰησοῦ.
Προσευχητικὴ
ἐπικοινωνία
: Βίωση τῆς ἐλευθερίας, σὲ κλίμα
ἀγάπης.
Προδοσία: Ἀναστολὴ τῆς ἀγαπητικῆς κοινωνίας καὶ ἐνεργοποίηση τῆς φιλαυτίας. Προσοχή ! ! !
Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Τὰ φρικτὰ Πάθη τοῦ Κυρίου.
Ἀγαπητικὴ αὐτοπροσφορὰ,μὲ προέκταση λυτρωτικὴσὲ ἐπίπεδο πανανθρώπινο. Ἀντιπροσφορά
μας στὴν ἑκούσια ΘυσίαΤου ἡ συσταύρωση,ἡ μεταμόρφωση τῶν παθῶν μας καὶ ἡ βίωση τῆς
ἀσύνορης
ἀγάπης.-
Μ. ΣΑΒΒΑΤΟ.
Ἡ Ταφὴ τοῦ
Κυρίου καὶ ἡ εἰς
Ἀδὴν κάθοδος.
Μὲ τὸν θάνατό Του σημειώνεται ἡ ὑπέρβαση τοῦ θανάτου καὶ διαγράφεται περιφανὴς νίκη.
Ἡ ἀγάπη Τὸν ὁδηγεῖ καὶ στὸν Ἅδη καὶ σηματοδοτεῖ τὴν καθολικὴ ἀπελευθὲρωση τοῦ
ἀνθρωπὶνου γένους.-
ΚΥΡ. ΠΑΣΧΑ
ΧΡΙΣΤΟΣ Ἀνέστη! Ἀληθῶς, Ἀνέστη ὁ ΚΥΡΙΟΣ!
Ἡ Ἀνάστασή Του παρέχει ἀμετάκλητα τὴ δυνατότητα στὸν ἄνθρωπο γιὰ Θέωση. Ὁ
Ἀναστημένος Χριστὸς προσωπικὸς
Λυτρωτής μας.
Ἄς μὴν
τὸ ξεχνοῦμε καὶ ἄς
Τὸν δοξολογοῦμε ἀκατὰπαυστα.-