ΚΥΡ. ΣΤ΄ ΛΟΥΚΑ. ( Λουκ. η΄, 26 – 39 )
Η
ΔΥΝΑΜΗ του ΟΝΟΜΑΤΟΣ του
ΙΗΣΟΥ .
«Ιδών δε τον Ιησούν και ανακράξας προσέπεσεν αυτώ και φωνή μεγάλη είπε`τι εμοί και σοι,
Ιησού, Υιέ του Θεού του Υψίστου ; (» Λουκ. η΄, 28).
Ο
δαιμονισμένος των Γαδαρηνών βιώνει την
άτεγκτη κατοχή πολλών δαιμονίων.
Ο
Διάβολος πλασμένος πρόσωπο, αρχικά ως άγγελος και μετά, με την αποκοινωνικοποίησή
του με τον Θεό, σκοτεινό πνεύμα, έχει
αυτεξούσιο, δηλαδή ελευθερία κινήσεων απαραβίαστη. Τοιουτοτρόπως εργάζεται
πυρετωδώς κατά των ανθρώπων και παρεμβαίνει κυριαρχικά σ’
αυτούς.
Η
αγάπη του Θεού περιορίζει την δράση του. Η παντοδυναμία του Θεού
αναχαιτίζει το καταστρεπτικό του έργο.
Και τότε, που παραχωρείται η είσοδός
του στον άνθρωπο και ο άνθρωπος εκφράζεται αντικοινωνικά, βιώνοντας την
ανελευθερία, υπάρχει περιθώριο αναστολής του κακού και ανατροπής της οικτράς
κατάστασης του ανθρώπου.
Η δύναμη του Ονόματος του Ιησού είναι
καταλυτική. Το Όνομα ΙΗΣΟΥΣ, το υπέρ παν Όνομα, έχει σωστική δύναμη. Η επίκληση του Ονόματός
Του
πληροποιεί υπαρξιακά τον άνθρωπο.
Το Όνομα του Ιησού, ΣΩΤΗΡ» δηλοποιεί την σωστική
ενέργεια του Θεού.
Η ενέργεια του Διαβόλου, που
εκφράζεται, διά των εμπαθών λογισμών,
των ζοφωδών επιθυμιών, των πολλαπλών παθών και πολλάκις διά της καθολικής κατάληψης
του ανθρώπου, απενεργοποιείται, με την ένθερμη χρήση του Ονόματος του Ιησού.
Η ομολογία του Ιησού, ως Υιού του
Θεού, από τον δαιμονισμένο των Γαδαρηνών, επέφερε την απολύτρωσή του, την
αποδέσμευσή του από την διαβολική κυριαρχική
αιχμαλωσία και του χάρισε την ελευθερία των τέκνων του Θεού.
Η «ευχή
του Ιησού», «Κύριε, Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με, τον αμαρτωλό», είναι ομολογία πίστεως,
παραδοχή της αμαρτωλότητας, ικεσία ελέους και προσφέρει Αγιοπνευματικό φωτισμό,
κάθαρση καρδιάς, έξωση δαιμόνων, κατασκήνωση Χριστού, άφεση αμαρτιών.
Αυτή την «ευχή», ας προφέρουμε
αδιάλειπτα.-
Από το βιβλίο ‘’ΖΩΗΦΟΡΑ ΡΗΜΑΤΑ’’ Ελ. Α. Κλ.