ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
Ο
Μ Ο Λ Ο Γ Ι Α
<<Πᾶς οὖν ὅστις
ὁμολογήσει ἐν ἐμοί ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγώ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν
τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς».(Ματθ.ι΄,32).
Ὅλοι οἱ Ἅγιοι ἔχουν κοινό
σημεῖο ἀναφορᾶς τόν Χριστό καί Ἐκεῖνον βιώνουν «ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι».Ἡ βίωση αὐτή
συνεπάγεται τήν ὁμολογία.
Ὁμολογία «διά Χριστοῦ» καί «ἐν Χριστῷ».
Ὁμολογία ὕστερα ἀπό τήν κοινωνία μέ τόν Χριστό
καί μέ τή δύναμή Του.
Ἡ ὁμολογία τῶν Ἁγίων
ἀπαύγασμα τῆς Χριστοποίησή τους. Δέκτες
οἱ ἴδιοι τοῦ Θεοῦ Λόγου, ἀναδεικνύονται καί προβολεῖς τοῦ
Θείου Φωτός.
Οἱ Ἅγιοι ὁμολόγησαν
Χριστόν καί τοῦτον Ἐσταυρωμένον καί Ἀναστημένον.
Μέ τήν πίστη ἑδραία, μέ
τήν καρδιά πυρακτωμένη ἔδιναν τή
μαρτυρία τοῦ Χριστοῦ ἀκατάπαυστα.
Οἱ Μάρτυρες μέ τήν
παρρησιακή ὁμολογία τους, προκαλοῦσαν τά ἀνήλεα μαρτύρια καί σφράγιζαν μέ τό αἷμα
τους τήν ἀγωνιστική τους πορεία.
Ἡ ὁμολογία τους θά
ἐξασφαλίσει καί τήν ὁμολογία τοῦ Χριστοῦ. Ἡ ἐνοίκηση τοῦ Χριστοῦ ἐντός τους θά
δώσει τή μαρτυρία τῆς γνησιότητας στόν Πατέρα.
Ὁ Θεός Πατέρας, πού ἀγαπᾶ
τόν Υἱό θά ἐπιδείξει ἀγάπη καί στόν ἄνθρωπο, πού συνδέεται μέ τόν Χριστό. Δηλ.
ἡ ἕνωσή μας μέ τόν Χριστό ἐχέγγυο καί τῆς ἀπόδοσης τῆς πατρικῆς ἀγάπης, ἕνεκεν
τοῦ Υἱοῦ.
Συνεπῶς κατά τή Δευτέρα Παρουσία
ὁ Λόγος θά μαρτυρήσει γιά τούς Ἁγίους.
Ἡ ὁμολογία μας στή γήϊνη
ζωή θά διασφαλίσει τήν ὁμολογία τοῦ Κυρίου, γιά τήν κληρονομία τῆς
αἰώνιας ζωῆς.
Ἀνένδοτος ἀγώνας, λοιπόν,
γιά Χριστοποίηση καί ὁμολογία.-