Κυρ. των Βαϊων και η Εκκλησία μας τιμά την εις
Ιεροσόλυμα είσοδον του Κυρίου
ημών Ιησού Χριστού.
Η Ανάσταση του Λαζάρου, με την υπέρβαση των ανθρωπίνων
δεδομένων, σηματοδοτεί εξελίξεις.
Η ιουδαϊκή συναγωγή
συνέρχεται και ενώ ευρίσκεται μπροστά στα ανεξήγητα υπέρ φύσιν γεγονότα,
πανικοβάλλεται, τρομοκρατείται και αποφασίζει την θανατική καταδίκη του Ιησού.
Έξι ημέρες προ του Πάσχα ο Χριστός έρχεται στη Βιθυνία
και συντρώγει με τον Λάζαρο και τις αδελφές του.
Την επόμενη εισέρχεται στα Ιεροσόλυμα καθισμένος σ’
ένα πώλο όνο. Η υποδοχή είναι πάνδημη και πανένδοξη.Η ιαχή : Ωσαννά, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι
Κυρίου , αντηχεί στην πόλη.
Εκδηλώσεις
λατρείας σε υπέρμετρους τόνους, γιατί προσδοκούν από τον Ιησού, ως Βασιλέα του
Ισραήλ, την καθολική επίλυση των προβλημάτων τους.
Οι σημερινοί
θαυμαστές και αναφωνούντες Ωσαννά!, θα
είναι και οι αυριανοί φωνασκούντες:
Άρον, άρον, σταύρωσον Αυτόν.
Οι αρχιερείς εξοργίζονται και συνωμοτούν τον τρόπο της
εξόντωσης του Χριστού.
Ο διθύραμβος της νίκης κατά του Διαβόλου, του θανάτου
και της φθοράς, ήδη αποτελεί προανάκρουσμα.-