Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2021

ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΪΔ ο Γέροντας.

 

ΟΣΙΟΣ   ΔΑΥΪΔ  ο  Γέροντας.

1/11

 

Όσιος Δαυΐδ!

Το βλάστημα της Λοκρίδας.

Το καύχημα της Ευβοίας.

Το εγκαλλώπισμα  των Μοναχών.

Το υπόδειγμα των αρετών.

Ο φωστήρας ο φαεινός.

Ο αστέρας ο λαμπρός.

Ο ιατρός των ασθενών.

Ο οδηγός των πιστών.

ΌσιοςΔαυΐδ!

Ο μιμητής του Προδρόμου.-

 

ΜΕΓΑΛΥΝΑΡΙΟΝ 

Χαίροις της Λοκρίδος Θείος βλαστός,

καύχημα Ευβοίας,

και νοσούντων ο ιατρός.

Δαυΐδ Οσίων κλέος,

Συνόμιλε  Αγγέλων,

το σκότος εμπαθείας,

ημών  καταύγασον.-

Απόσπασμα από  το  βιβλίο

΄΄Πορτραίτa Ευβοϊκής Αγιολογικής Πινακοθήκης ΄΄

ΕΛ.Α.ΚΛ.

Όταν κατορθώσεις κάποια αρετή,...

 


΄΄Όταν κατορθώσεις κάποια αρετή,

θυμήσου το Χριστό που είπε:

«Χωρίς τη βοήθειά μου

δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.».΄΄

 

Άγιος  Μάρκος  ο  Ασκητής

1.11 ΑΓΙΟΙ :ΚΟΣΜΑΣ και ΔΑΜΙΑΝΟΣ οι Ανάργυροι.

                             1.11  ΑΓΙΟΙ :ΚΟΣΜΑΣ  και  ΔΑΜΙΑΝΟΣ  οι Ανάργυροι.

          Κοσμάς και Δαμιανός ! Ομαίμονες, ομόφρονοι και  ομόψυχοι.  Γόνοι  της Ασίας.

          Οι γονείς πανευσεβείς μεταδίδουν τη  πίστη  τους  στα  βλαστάρια τους. Η μητέρα  τους Θεοδότη μένει μόνη, όταν ο σύζυγός της εκδημεί προς Κύριον και επιδίδεται στην επιστημονική, αλλά και ΄΄κατά Θεόν΄΄ μόρφωση των δύο γυιών της.

     Πανέξυπνοι και οι δύο μορφώνονται πολύπλευρα. Ειδικά εξασκούν την ιατρική επιστήμη και με αυτήν ασκούν έργο φιλανθρωπίας, αφού προσφέρουν δωρεάν τις υπηρεσίες τους.

          Η ιατρική γνώση στη διάθεση των αναξιοπαθούντων.

Η  αγάπη  στη πράξη και σ' όλο της το μεγαλείο.

          Διακονούν ταπεινά και αναχωρούν για τον Ουρανό ειρηνικά.-

Από  το  βιβλίο ΄΄ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ΄΄ Ελ. Α. Κλ.

 

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2021

ΚΥΡ. Ε΄ ΛΟΥΚΑ.(Λουκ. ιστ΄, 19 – 31) ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ πλούτου.

                         ΚΥΡ.  Ε΄ ΛΟΥΚΑ.(Λουκ. ιστ΄, 19 – 31) ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ  πλούτου.

<<ανθρωπός τις ην πλούσιος…πτωχός δε  τις ονόματι Λάζαρος…»(Λουκ. ιστ΄, 19 – 20).

          Οι σύγχρονες κοινωνίες μαστίζονται από ένα  σοβαρώτατο κοινωνικό  πρόβλημα, αυτό  της  ανισότητας.

Η άνιση κατανομή των αγαθών στους ανθρώπους του πλανήτη μας είναι ζήτημα πολυδιάστατο. Η πνευματική του πλευρά είναι κυρίαρχη, ως προς τους τρόπους λύσης του προβλήματος.

        Η αλλαγή στη κοινωνική δομή της κοινωνίας, προϋποθέτει ανθρώπους, που έχουν μεταμορφωθεί, Χριστοποιηθεί.

      Η οριζόντια διάσταση του ανθρώπου είναι συνάρτηση της κάθετης διάστασης. Οι επικοινωνιακές σχέσεις του ανθρώπου με τον Θεό, ρυθμί-ζουν τις διαπροσωπικές σχέσεις των ανθρώπων μεταξύ τους.

        Συνεπώς η λύση του προβλήματος βρίσκεται στη κοινωνία του ανθρώπου με τον Θεό.

       Ο πλούσιος της παραβολής έχει απολέσει την ταυτότητα του προσώπου του, εφ’ όσον έχει αναδείξει σε πρόσωπο τον πλούτο.

       Ο πτωχός Λάζαρος, μέσα στην  φτώχεια του, παραμένει πρόσωπο.

       Η κακή χρήση του πλούτου επέφερε την προσωπική αλλοτρίωση του πλουσίου, αύξησε την σκληροκαρδία, δυνάμωσε την αναλγησία.

      Η φτώχεια του Λαζάρου σφυρηλάτησε την υπομονή, διατήρησε το φρόνημα ταπεινό και την ελπίδα άσβεστη. 

       Η ανισότητα αυτή στη γη προσμετρείται με αντίστροφη ανισότητα στον Ουρανό.

      Ο πλούσιος, με την ανελεήμονη βιοτή του, απαύγασμα της ελλιπούς αγάπης, επιλέγει την Κόλαση, δηλαδή τη   θέα της παρουσίας του Θεού, ως Φωτός, που κατακαίει αιώνια και ακατάπαυστα.

       Ο πτωχός, με την υπομονή και την ταπείνωση, τηνπίστη και την ελπίδα, επιλέγει τον Παράδεισο, δηλαδή τη θέα της παρουσίας του Θεού, ως Φωτός, που ευφραίνει ατελεύτητα και άρρητα.

      Και  οι  δύο γεύονται την αγάπη του Θεού, αλλά με τον τρόπο, που η ελεύθερη βούλησή τους επέλεξε.

     Ο άνθρωπος πλάστηκε για την Αιωνιότητα και την ένωσή του με τον Θεό. Η αμαρτία επέφερε τη διάσπαση του ανθρώπου.  Η ενανθρώπηση του Χριστού πρόσφερε και πάλι τη δυνατότητα της Θέωσης.

      Η Εκκλησία, λοιπόν, αναγεννά, μεταμορφώνει τους ανθρώπους και αυτοί οι άνθρωποι – πρόσωπα – μεταμορφώνουν, με ελευθερία, τους κοινωνικούς δεσμούς, λύνουν δυσεπίλυτα κοινωνικά προβλήματα, όπως αυτό της άνισης κατανομής του πλούτου.

    Η αγάπη, τότε, συνέχει τους ανθρώπους, βιώνουν την αδελφοσύνη και επιτυγχάνουν την υπέρβαση των ανισοτήτων.-


Από το βιβλίο ΖΩΗΦΟΡΑ  ΡΗΜΑΤΑ  Ελ. Α. Κλ.

31.10 ΑΓΙΟΣ ΕΠΙΜΑΧΟΣ ο Αιγύπτιος.

31.10  ΑΓΙΟΣ  ΕΠΙΜΑΧΟΣ  ο Αιγύπτιος.

          Επίμαχος! Γόνος της ασκητικής τροφοδότρας  Αιγύπτου.

          Πλούσιος, αλλά  φλογερός ακόλουθος Χριστού, διαμοιράζει  τα υπάρχοντά του και προστρέχει, ως διψασμένη  έλαφος  στην  έρημο. Εκεί βιώνει την ορθόδοξη ασκητική.

          Η διωκτική  όμως  εκρηξη  τον διεγείρει για  μαρτυρική  παρουσία. ΄Ερχεται στην  Αλεξάνδρεια  και εκεί  στον  μαρτυρικό  στίβο  ενθαρρύνει  τους  Μάρτυρες. Οι εμψυχω-τικές του κινήσεις επισημαίνονται και επακολουθεί  η  σύλληψή του.

          Φυλακίζεται, βασανίζεται και αποκεφαλίζεται.

΄Ενας ακόμη  Μάρτυρας.-

Από  το  βιβλίο ΄΄ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ΄΄ Ελ. Α. Κλ.

 

Για να διατηρήσεις την ψυχική ειρήνη...


 

΄΄Για να διατηρήσεις την ψυχική ειρήνη

πρέπει να διώχνεις από κοντά σου την αθυμία,

να προσπαθείς να έχεις το πνεύμα της χαράς,

να αποφεύγεις την κατάκριση των άλλων και

να συγκαταβαίνεις στις αδυναμίες του αδελφού σου.΄΄

 
ΑΓΙΟΣ   ΣΕΡΑΦΕΙΜ  του  ΣΑΡΩΦ

30.10 ΑΓΙΟΙ : ΖΗΝΟΒΙΟΣ και ΖΗΝΟΒΙΑ.

                                 30.10  ΑΓΙΟΙ : ΖΗΝΟΒΙΟΣ  και  ΖΗΝΟΒΙΑ.

          Ζηνόβιος και Ζηνοβία! Γόνοι  των Αιγών  της  Κιλικίας, αυτάδελφοι, ομόφρονες κάτοχοι, αλλά αληθινοί διαχειριστές μεγάλης περιουσίας.

          Ο  Ζηνόβιος   γιατρός  ανάργυρος και  συγχρόνως αρωγός ηθικός και υλικός των αδελφών Χριστιανών, διδάσκει με το λόγο και το παράδειγμα.

          Η  δράση  του  γνωστοποιείται. Ο έπαρχος Λυσίας διατάζει τη σύλληψη του Ζηνοβίου. Παρρησιακά  ομολογεί  και  φρικτά μαρτυρεί.

Η Ζηνοβία παρεμβαίνει αυτόκλητα και ελέγχει την ανανδρία του ηγεμόνα Λυσία.

          Ο  αποκεφαλισμός και   των  δύο αδελφών  είναι το επισφράγισμα της γήϊνης ζωής και η απαρχή της ουράνιας , αιώνιας ζωής.- 

Από  το  βιβλίο ΄΄ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ΄΄ Ελ. Α. Κλ.

 

 

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

Χαίρε Πάναγνη Κόρη Θεοχαρίτωτε....

 


΄΄Χαίρε  Πάναγνη  Κόρη Θεοχαρίτωτε.

Χαίρε  Σκέπη  του  κόσμου

και  Απειρόγαμε.

Χαίρε η Πρώτη

προς Θεόν η μεσιτεύουσα,

υπέρ  του  γένους των  ανθρώπων,

χαίρε  Παντάνασσα.

Πρεσβεύουσα εκτενώς τε,

μη  διαλίπης  ημών, των  προσφευγόντων

τη  Σκέπη Σου.΄΄

 

΄΄Τη Σκέπη Σου τη Θεία και κραταιά,

προσφεύγομεν Παρθένε

και αιτούμεν καταφυγήν,

εν πόνοις και κινδύνοις και

θλίψεσιν ποικίλαις,

και πειρασμοίς του βίου

και περιστάσεσι.΄΄

 

Παντάνασσα  κόσμου,

Μήτερ αγνή,

Σκέπη των Ελλήνων, και

υπέρμαχε Στρατηγέ.

Ικετεύομέν σε,

σκέπε ημών πατρίδα, και

δώρησαι  ειρήνην, τη πολιτεία Σου.΄΄

Τίποτε δεν συμβάλλει τόσο...

 


΄΄Τίποτε δεν συμβάλλει τόσο

στην απόκτηση της εσω­τερικής ειρήνης,

όσο η σιωπή

και η συζήτησις με τον εαυτόν μας μάλλον,

παρά με τους άλλους.΄΄

ΑΓΙΟΣ   ΣΕΡΑΦΕΙΜ  του  ΣΑΡΩΦ

28.10 ΑΓΙΟΙ : ΤΕΡΕΝΤΙΟΣ και ΝΕΟΝΙΛΛΗ.

                                    28.10  ΑΓΙΟΙ : ΤΕΡΕΝΤΙΟΣ   και   ΝΕΟΝΙΛΛΗ.


          Τερέντιος και Νεονίλλη ! Ομόζυγοι και  ομόψυχοι, ομόφρονες και  ομόδοξοι. Μία ευλογημένη οικογένεια με πέντε γυιούς και δύο θυγατέρες. Μία «κατ' οίκον εκκλησία» η οικογένειά τους.

          Ο διωγμός απλώνεται.  Το δίλημμα της  φυγής για  ασφάλεια των παιδιών ή της  καρτερικής  άθλησης  διαφαίνεται. Η τελεσίδικη  όμως  απάντηση δίδεται από τα παιδιά. Θα παραμείνουν εδραίοι και θα μαρτυρήσουν για τον Χριστό. Η φυγή βλάπτει την Εκκλησία. Το μαρτύριο εμψυχώνει τους πιστούς.

          ΄Ολοι, ομοθυμαδόν, δίνουν τη  μαρτυρία  Χριστού, τη προσφορά  της ζωής τους. Μία ανθοδέσμη εύοσμη Μαρτύρων.-

Από  το  βιβλίο ΄΄ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ΄΄ Ελ. Α. Κλ.

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

΄Να κοιτάς, όταν χρείαζεται...

 

΄΄Να  κοιτάς,

όταν  χρείαζεται.

Να  ακούς,

όταν  χρείαζεται. 

Να  μιλάς,

όταν  χρείαζεται. 

Να  απαντάς,

όταν  χρείαζεται.΄΄

Μέγας  Βασίλειος

7.10 ΑΓΙΕΣ : ΚΑΠΙΛΩΝΙΝΑ και ΕΡΩΤΗΪΔΑ.

                            27.10 ΑΓΙΕΣ : ΚΑΠΙΛΩΝΙΝΑ  και  ΕΡΩΤΗΪΔΑ.

          Καππαδοκία η πόλη, που κατάγονται η  πλούσια  Καπιλωνίνα  και  η υπηρέτριά της Ερωτηϊδα.

           Ο Διοκλητιανός  εξαπολύει απηνή διωγμό  κατά των Χριστιανών.

        Η Καπιλωνίνα,πιστή ακόλουθος Χριστού είναι αποφασισμένη να μαρτυρήσει για την αγάπη του Χριστού.

        Πωλεί τη περιουσία της, τη διαμοιράζει στους πτωχούς, ελευθερώνει τους δούλους της και  η  ίδια απελεύθερη δίνει το ΄΄παρών της ομολογίας ΄΄αυτόκλητα  και  θαρραλέα  μπροστά  στον  έπαρχο Ζιλικίνθιο.

        Μαστιγώνεται άγρια και βασανίζεται  σκληρά.

       Η Ερωτηϊδα παρακολουθεί καί ελέγχει τον έπαρχο για τη συμπεριφορά του. Εκείνος εξαγριώνεται και αποκεφαλίζει  τις δύο  Χριστιανές  Ομολογήτριες.

Εισέρχονται τροπαιοφόρες στα Ουράνια Σκηνώματα, στο Χορό των Μαρτύρων.-

Από  το  βιβλίο ΄΄ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ΄΄ Ελ. Α. Κλ.

 

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021

΄΄Αν κάποιος σε πικράνει σε ο,τιδήποτε,...

 


΄΄Αν  κάποιος  σε  πικράνει σε  ο,τιδήποτε,

να  μην  πεις  το  παραμικρό.

Σώπαινε, μέχρι  να  ηρεμήσει

η  καρδιά  σου

με  την αδιάλειπτη  προσευχή

και  τότε βοήθησε  τον αδελφό,

που  σ’ έθλιψε.΄΄

 

Αββάς Ζωσιμάς

26.10 ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.

                                            26.10 ΑΓΙΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.

Θεσσαλονίκη η γενέτειρα του Αγίου Δημητρίου. Αξιωματικός του στρατού  γενναίος, αλλά και στρατιώτης Χριστού πανένδοξος. 

Πιστεύει  στον Χριστό,  αγαπά τον Χριστό  και διδάσκει για  τον  Χριστό. Η δράση του απλώνεται σ' όλη την πόλη.

Η γνωστοποίησή  της στον Αυτοκράτορα Διοκλητιανό προκαλεί οργή. Καλείται προς απολογία. Η δήλωσή του είναι θαρραλέα και κατηγορηματική. Φυλακίζεται άμεσα.

      Στους αγώνες, που διεξάγονται τότε, οι ειδωλολάτρες  προκαλούν τους Χριστιανούς με έναν γιγαντόσωμο άνδρα τον Λυαίο. Ο Νέστορας, νέος και ωραίος, έρχεται  στη  φυλακή, στον γνωστό του Δημήτριο και επιζητεί τις προσευχές του. Ο Δημήτριος τον ασφαλίζει με το σημείο του  Σταυρού  και τις  προσευχές του  και προσέρχεται στο στίβο.

        Ο μικρόσωμος Νέστορας τολμά να αναμετρηθεί με τον γιγαντόσωμο Λυαίο. «Θεέ του Δημητρίου, βοήθει μοι !» αναφωνεί  και  ορμά ακάθεκτος  εναντίον του. Με ένα  χτύπημα καίριο τον αφήνει νεκρό.

Ο Διοκλητιανός ωρύεται. Διατάζει αμέσως τον αποκεφαλισμό  τους.

          Δύο  Μάρτυρες  Χριστού  προσφέρουν τη ζωή τους στον Κύριο.-

Από  το  βιβλίο ΄΄ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ΄΄ Ελ. Α. Κλ.

 

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021

Φωτιά είναι η προσευχή και ιδιαιτέρως,...

 


΄΄Φωτιά είναι η προσευχή και ιδιαιτέρως,

όταν αναπέμπεται από νηφάλια και φλογισμένη ψυχή.

Αλλά η φωτιά αυτή για ν’ αγγίξη τις ουράνιες αψίδες

χρειάζεται λάδι˙ και λάδι της φωτιάς αυτής

δεν είναι τίποτε άλλο παρά η ελεημοσύνη.΄΄

ΑΓΙΟΣ   ΙΩΑΝΝΗΣ  Ο  ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

25.10 ΑΓΙΑ ΤΑΒΙΘΑ.

                                                    25.10  ΑΓΙΑ  ΤΑΒΙΘΑ.

        Ταβιθά  επονομαζομένη Δορκάς, η σεμνή και ευσεβής υφάντρια της Ιόππης.

    Τα  φιλάνθρωπα αισθήματά της ταεκφράζει πλατιά στους αδύνατους αδελφούς του Χριστού. Τα  έσοδα από την υφαντική τέχνη τα  διαθέτει  αφειδώλευτα.

      Η  αγάπη  ταπεινή και αθόρυβη σε όλο της το μεγαλείο.

    Ο Κύριος  την καλεί  κάποια  στιγμή στον Ουρανό. Οι πτωχοί  θρηνούν για την απώλεια  της  φιλάδελφης  καρδιάς.

     Ο Απόστολος  Πέτρος βρίσκεται στη Λύδδα και προσκαλείται να επισκεφθεί τη νεκρή Ταβιθά.

      Η προσευχή του πύρινη προς τον Θεό εισακούεται  και  η  Δορκάς ανασταίνεται.

      Ζεί  μέχρι τα βαθιά  γεράματα  σκορπώντας  αγάπη.

      Εκδημεί  προς  την ΑΓΑΠΗ  και  διά  της  αγάπης  κερδίζει  «τα κρείττονα».-

                             Από  το  βιβλίο ΄΄ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ΄΄ Ελ. Α. Κλ.

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

ΚΥΡ. ΣΤ΄.( Λουκ. η΄, 26 – 39 ) Η ΔΥΝΑΜΗ του ΟΝΟΜΑΤΟΣ του ΙΗΣΟΥ.

ΚΥΡ. ΣΤ΄.( Λουκ. η΄, 26 – 39 )

Η ΔΥΝΑΜΗ του ΟΝΟΜΑΤΟΣ  του   ΙΗΣΟΥ. 

΄΄Ιδών   δε  τον  Ιησούν  και ανακράξας προσέπεσεν αυτώ και φωνή μεγάλη  είπε¨τι εμοί  και  σοι, Ιησού, Υιέ του Θεού του Υψίστου ;΄( Λουκ. η.΄, 28). 

Ο  δαιμονισμένος  των Γαδαρηνών  βιώνει  την άτεγκτη κατοχή  πολλών

 δαιμονίων.

        Ο Διάβολος πλασμένος πρόσωπο, αρχικά ως άγγελος και μετά με την αποκοινωνικοποίησή του με τον Θεό, σκοτεινό πνεύμα, έχει αυτεξούσιο, δηλαδή ελευθερία κινήσεων απαραβίαστη.

      Τοιουτοτρόπως εργάζεται πυρετωδώς κατά των ανθρώπων και παρεμβαίνει κυριαρχικά σ’ αυτούς. 

     Η αγάπη του Θεού περιορίζει τη δράση του. Η παντοδυναμία του Θεού αναχαιτίζει  το  καταστρεπτικό του έργο.

      Και τότε, που παραχωρείται η είσοδός του στον άνθρωπο και ο άνθρωπος εκφράζεται αντικοινωνικά, βιώνοντας την ανελευθερία, υπάρχει περιθώριο αναστολής του κακού και ανατροπής της οικτράς κατάστασης του ανθρώπου.

                 Η δύναμη  του  Ονόματος του Ιησού  είναι  καταλυτική.Το Όνομα ΙΗΣΟΥΣ, το υπέρ παν Όνομα, έχει σωστική δύναμη. Η επίκληση του Ονόματός Του πληροποιεί  υπαρξιακά τον άνθρωπο.

                 Το  Όνομα  του Ιησού, ΣΩΤΗΡ, δηλοποιεί τη σωστική ενέργεια του Θεού.

   Η ενέργεια του Διαβόλου, που εκφράζεται διά των εμπαθών λογισμών, των ζοφωδών επιθυμιών, των πολλαπλών παθών και πολλάκις διά της καθολικής κατάληψης του ανθρώπου, απενεργοποιείται με την ένθερμη χρήση του Ονόματος του Ιησού.

  Η ομολογία του Ιησού, ως Υιού του Θεού, από τον δαιμονισμένο των Γαδαρηνών, επέφερε την απολύτρωσή του, την αποδέσμευσή του από τη  διαβολική κυριαρχική αιχμαλωσία και του χάρισε την ελευθερία των τέκνων του Θεού.

        Η «ευχή του Ιησού», «Κύριε, Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με, τον αμαρτωλό», είναι ομολογία πίστεως, παραδοχή της αμαρτωλότητας, ικεσία ελέους και προσφέρει Αγιοπνευματικό φωτισμό, κάθαρση καρδιάς, έξωση δαιμόνων, κατασκήνωση Χριστού, άφεση αμαρτιών.

              Αυτή την «ευχή» ας προφέρουμε αδιάλειπτα.-

                                  Από το βιβλίο ΖΩΗΦΟΡΑ  ΡΗΜΑΤΑ Ελ. Α. Κλ.

Ο θυμός διαφέρει από την οργή....

 

΄΄


Ο θυμός διαφέρει από την οργή.

Θυμός μεν είναι η οργή σε κατάσταση εκρηκτική,

ενώ η οργή είναι η διάθεση

να προκαλέσεις λύπη σε εκείνον, που σε λύπησε.΄΄


ΜΕΓΑΣ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

24.10 ΑΓΙΟΣ ΑΡΕΘΑΣ.

                                                     24.10  ΑΓΙΟΣ  ΑΡΕΘΑΣ.

                                                       

      ΄Αρχοντας της Νέγρας της Αιθιοπίας ο Αρέθας. Διακρίνεται για την αγαθή προαίρεση, την ευσέβεια, τη φιλανθρωπία.

           Γνωρίζει  τον  Χριστό και κηρύττει φλογερά. Το  επιτελείο του αυξάνεται και η δράση τους μεγιστοποιείται. Ενισχύουν, κατευθύνουν και  μεταστρέφουν.

            Οι ειδωλολάτρες ανησυχούν. Τους συλλαμβάνουν  και  τους βασανίζουν.  

     Ο Αρέθας, αν και γέροντας προτυπεί. Η στάση του εξαγριώνει και τους αποκεφαλίζουν όλους.

           Αρέθας  και η  συνοδεία  του στον Παράδεισο, ΄Αγιοι Μάρτυρες.-

Από  το  βιβλίο ΄΄ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ΄΄ Ελ. Α. Κλ.

 

 

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

Η πολυλογία είναι καθέδρα της κενοδοξίας....

 

΄΄Η πολυλογία είναι καθέδρα της κενοδοξίας.

Καθισμένη επάνω της η κενοδοξία

προβάλλει και διαφημίζει τον εαυτό της.΄΄
 

Αγιος  Ιωάννης της Κλίμακος